|
Publicacions
|
Pons Griera, Lídia; , Molina Compte, Caterina (2010). "Sintagmática interna, sintagmática externa y sintagmática con(textual) en la publicidad de televisión" dins: Iliescu, Maria; Siller-Runggaldier, Heidi; Danler, Paul, Actes del XXVe Congrés CILR. Volum V.. Berlín: De Gruyter, p. 515-521.
|
Molina Compte, Caterina (2010). "Publicitat: el subjecte absent" dins: Actes congènere. La representació de gènere a la publicitat del segle XXI. Girona: Universitat de Girona. Servei de Publicacions. Universitat de Girona. Servei de Publicacions. http://www3.udg.edu/publicacions/vell/electroniques/congenere/
|
|
MOLINA, Caterina (2008). "Políticas educativas y medios de comunicación" dins: Florbela de Sousa, Carolina Carvalho , Livro de actas. Conferência Ibérica educaçâo para a cidadania . Lisboa: Facultade de Ciências da Universidade de Lisboa, p. 271-279.
|
Molina Compte , Caterina (2006). "Llengua, mitjans i globalització" dins: Actes del VII Congrés de Lingüística General. Universitat de Barcelona: ISBN 84-475-2086-8
|
|
MOLINA, Caterina (2005). "Mitjans, ordre simbòlic i identitat" dins: Bárbara ROVIRÓ, Normes i identitats. Normen und Identitäten. Sprachwissenschaftliche Beiträge des 19. Deutschen Katalanistentags Köln 2003. Titz: Axel Lenzen Verlag, p. 143-157.
|
MOLINA, Caterina (2003). "Traducciones de la identidad femenina en la prensa escrita" dins: José SANTAEMILIA, Género, lenguaje y traducción. Actas del Primer Seminario Internacional sobre Género y Lenguake (El género de la tradución -La traducción del género). València: Universitat de València-Generalitat Valenciana, p. 69-85.
|
MOLINA, Caterina (2003). "Espacios en los que se construye el género: los media, entre lo local y lo global" dins: Ana BRINGAS, Belén MARTÍN, Nacionalismo e globalización: lingua, cultura e identidade. Vigo: Universidade de Vigo, p. 221-240.
|
MOLINA, Caterina (2003). "El género en los medios: mitos que urge revisar" dins: Mª Teresa LÓPEZ, Mª José GIMÉNEZ, Eva Mª GIL, Violencia y género. Málaga: Centro de Ediciones de la Diputación de Málaga, p. 133-147.
|
| MOLINA, Caterina (2005). "La mujer atenta. Estereotipos femeninos en la publicidad" dins: Sara ROBLES , Aspectos y perspectivas del lenguaje publicitario, Annex 56 d'Analecta Malacitana. Málaga: Universidad de Málaga, p. 29-44.
|
| MOLINA, Caterina (2006). "Ella i ell som nosaltres: tu i jo!". Escola Catalana, 434, p. 17-21.
| MOLINA, Caterina (2006). "La publicitat i els recursos de la manipulació". Escola Catalana, 428, p. 18-21.
| MOLINA, Caterina (2003). "Descodificant complicitats fatals". Escola Catalana, 401, p. 24-26.
| Guarro, Beatriu; Pons, Lídia; , Molina, Caterina (2003). "Els anuncis de la televisió: identitats femenines, identitats masculines". Articles, 30, p. 47-60.
|
| | |