|
|
FONT ROTCHÉS, Dolors; Maria MACHUCA. "Melodía y eslóganes publicitarios", 38 Simposuo Internacional de la Sociedad Española de Lingüística, organitzat per la Sociedad Española de Lingüística, Madrid, gener de 2009.
|
COSTA, Elisabet; Rosa SAYÓS. "Publicidad televisiva y variación lingüística", XXV Congrès International de Linguistique et de Philologies Romanes (CILPR 2007), organitzat per la Societé de Linguistique Romane i l'Institut für Romanistik Leopold-Franzens UniversitätInnsbruck, Innsbruck, 3-8 de setembre de 2007.
|
FONT ROTCHÉS, Dolors. "La entonación de las interrogativas absolutas: publicidad versus habla espontánea", XXV Congrès International de Linguistique et de Philologie Romanes (CILPR, 2007), organitzat per la Societé de la Linguistique Romane i l'Institut für Romanistik Leopold-Franzens Universität Innsbruck, Innsbruck, 3-8 de setembre de 2007.
|
GUARRO , Beatriu. "Valors i antivalors a la publicitat. Recursos lingüístics emprats en la seva reproducció", XXV Congrès International de Linguistique et de Philologie Romanes (CILPR, 2007), organitzat per la Societé de la Linguistique Romane i l'Institut für Romanistik Leopold-Franzens Universität Innsbruck, Innsbruck, 3-8 de setembre de 2007.
|
MOLINA , Caterina. "Políticas educativas y medios de comunicación", Conferência Ibérica Educaçao para a Cidadania, organitzat pel Centro de Investigaçao em Educaçao, Faculdade de Ciências da Universidade de Lisboa, Lisboa, 9-10 de març de 2007.
|
PONS , Lídia; Caterina MOLINA. "Sintagmática interna, sintagmática externa, y sintagmática (con)textual en la publicidad de televisión", XXV Congrès International de Linguistique et Philologie Romanes(CILPR, 2007) , organitzat per la Societé de la Linguistique Romane i l'Institut für Romanistik Leopold-Franzens Universität Innsbruck, Innsbruck, 3-8 de setembre de 2007.
|
FONT ROTCHÉS, Dolors. "Èmfasis melòdics en els eslògans publicitaris", XIVè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes, organitzat per l'Associació Internacional de Llengua i Literatura Catalanes i la Universitat Eötvös Lórand de Budapest, Budapest, 4-9 de setembre de 2006.
|
GUARRO, Beatriu. "L'eslògan publicitari, una nova fraseologia per a la consolidació dels vells valors", XIVè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes, organitzat per l'Associació Internacional de Llengua i Literatura Catalanes i la Universitat Eötvös Lórand de Budapest, Budapest, 4-9 de setembre de 2006.
|
PONS, Lídia. "Denotació i connotació en el missatge publicitari", VII Congrès de Lingüística General, organitzat pel Departament de Lingüística de la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona, Barcelona, 19-21 d'abril de 2006.
|
MOLINA, Caterina. "Llengua, mitjans i globalització", VII Congrès de Lingüística General, organitzat pel Departament de Lingüística de la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona, Barcelona, 19-21 d'abril de 2006.
|
COSTA, Elisabet; Rosa SAYÓS. "El impacto de la publicidad televisiva en el proceso de aprendizaje de la lengua", Global ''Networking into the Future'', organitzat per la Fundación para la Educación Superior Internacional, Veracruz, Mèxic, 21-23 de juliol de 2005.
|
COSTA , Elisabet; Rosa SAYÓS. "La televisión como recurso curricular y medio de conocimiento", Congreso Hispano-luso de comunicació y educación: La televisión que queremos, Huelva, 24-27 de novembre de 2005; área 3 ''Televisión y educación''.
|
COSTA, Elisabet; Rosa SAYÓS. "La publicitat televisiva: un recurs didàctic per a l'aprenentatge de la llengua", VI Congreso de Lingüística General, organitzat per l'Área de Lingüística Xeral de la Universidade de Santiago de Compostela , Santiago, 3-7 de maig de 2004.
|
COSTA, Elisabet; Rosa SAYÓS. "Publicidad televisiva en la red: Una nueva manera de enseñar y aprender lengua", VIII Congreso Internacional de la Sociedad Española de Didáctica de la Lengua y la Literatura, organitzat per la Universitat de l'Habana, l'Havana, 5-9 de desembre de 2004.
|
GUARRO, Beatriu. "La publicidad televisiva como instrumento para el análisis de estereotipos sexistas. ", VIII Congreso Internacional de la Sociedad Española de Didáctica de la Lengua y la Literatura, organitzat per la Universitat de l'Havana, l'Havana, 5-9 de desembre de 2004.
|
COSTA, Elisabet; Beatriu GUARRO; Catalina MARTÍNEZ; Caterina MOLINA; Lídia PONS; Rosa SAYÓS; Eugenio TISELLI. "La llengua catalana als espots de TV: software per a l'anàlisi", 2 Freiburger Arbeitstagung zur Romanistischen Korpuslinguistik: korpuslinguistik und Historische Sprachwissenschaft - Korpora und Datenbanken als Zeugnisse des Sprachwandels, organitzat pel Romanisches Seminar de l'Albert-Ludwigs-Universität Freiburg, Freiburg im Breisgau, 11-13 de setembre de 2003.
|
GUARRO , Beatriu. "Construcció de les identitats femenines a través dels anuncis de televisió", 19 Deutscher Katalanistentag: Normen und Identitäten, organitzat per la Deutscher Katalanistenverband, en col·laboració amb la Universität zu Köln i la Fachhochschule Köln, Colònia , 6-9 de juny de 2003.
|
MOLINA, Caterina. "Mitjans, ordre simbòlic i identitat", 19 Deutscher Katalanistentag: Normen und Identitäten, organitzat per la Deutscher Katalanistenverband, en col·laboració amb la Universität zu Köln i la Fachhochschule Köln, Colònia , 6-9 de juny de 2003.
|
PONS , Lídia . "Lèxic i construcció de la identitat en els anuncis", 19 Deutscher Katalanistentag: Normen und Identitäten, organitzat per la Deutscher Katalanistenverband, en col·laboració amb la Universität zu Köln i la Fachhochschule Köln, Colònia, 6-9 de juny de 2003.
|
COSTA, Elisabet, Beatriu GUARRO; Catalina MARTÍNEZ; Lídia PONS; Rosa SAYÓS. "Análisis lingüístico de la publicidad", presentada al ''V Congreso de Lingüística General'', organitzat per la Universidad de León, León, 5-8 de març de 2002.
|
MOLINA, Caterina. "Traduccions de la identitat femenina en la premsa escrita", Firth International Seminar on Gender and Language (The Gender of Translation / The Translation Seminar of Gender), organitzat pel Departament de Filologia Anglesa i Alemanya de la Universitat de València, València, 16-18 d'octubre de 2002.
|
PONS, Lídia. "Las relaciones texto-imagen en la publicidad escrita en catalán", XXIIe Congrès International de Linguistique et Philologie Romanes, organitzat per la Societé de Linguistique et Philologie Romanes i la Université Libre de Bruxelles, Brussel·les, juliol de 1998.
|
| Comunicacions
|
Molina Compte, Caterina. "Publicitat: el subjecte absent", Congreso Internacional Congènere 'La representación del género en la publicidad del siglo XXI, Universitat de Girona, Girona, maig del 2009.
|
| | |
|